Annandag jul..!

Jaa nu har hela julen gått..Är så himla nöjd med allt..Rosa..Rosa..Rosa..=)fick så fina klappar..Pengar och massa annat fint..Fick iallafall dom två sakerna jag önskade mig allra mest..
Men mest nöjd är jag över att jag har fått vara med familjen och alla jag tycker om..Såå härligt,och det är ju det viktigaste med julen..Att få vara tillsammans,äta gott och må bra..huvudsaken att tomten kommer och till oss kom tomten och hans nisse..
Först på morgonen var vi hemma hos oss bara familjen,öppnade lite klappar och åt julfrukost..Sen åkte jag och syskonen till Skattungby kyrka och tände ljus på mormors grav..
Sen spelade vi spel hemma tills vi skulle göra oss fina,sen kollade vi på Kalle och efter det till farmor och farfar där släkten var,åt julmat och vid 18.30 kom våra tomtar med alla klappar..Carl fick mest som vanligt..

Igår blev det fest med flickerna..såå roligt..Först hos mig sen ner på wasa och rocka järnet..ALLTID lika roligt tycker jag.


Blir kanske Karlstad på nyår..Kuul!Roligt att prova på något annat..

Just nu är jag hos Alexandra och har blivit bjuden på mat..*mums*

See You.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anna OOO

Söt bild på mig ;)

2007-12-26 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback