Jag har fått en BEBIS..

Mammas lilla baby..Love him <3
Han fyller 9 veckor imorgon..är alldeles förälskad..och han är våran..

God Kväll mina vänner!!

Sitter just nu uppkrupen i soffan med min dator i knät..Mamma sover medans pappa och Thommy tittar på en film..
Dom kom hit tidigare idag..Vi bjöd dom på middag och så..eftersom de bjöd oss på båtresa i helgen..Mamma fyllde 40 år så alla barn med respektive var med+farmor,farfar,moster,hennes man och mina 2 kusiner..Mamma visste inte att nån skulle vara med så vi överraskade henne på båten..Skoj!!=)
men iallafall,nu sitter vi här..efter middagen så tog vi oss en promenad..Sköönt!!
Mamma och pappa ska på bröllop i Uppsala i helgen,så de åker i morgon..Carl stannar här hos oss i Mora hela helgen:)..Mysigt att ha mitt lilla hjärta här hos oss en helg<3

Är iallafall nervös inför imorgon,blev inget av det i onsdags,men imorgon då blir det,iallafall till 99%..Nu är ni nyfikna va??..men ni får allt hållas ett tag till..Så småning om kommer ni alla att få veta vad det gäller...Gud vad allt känns spännande ska ni veta=)

Lunch med bästis <3

Snart kommer min bästa vän och hämtar upp mig..Vi ska äta en smarrig lunch tillsammans..Mys<3 måste få babbla av mig om det som händer i eftermiddag..Jag är så sjukligt nervös ska jag säga er..Känns som om jag ska kräkas när som helst..Hoppas jag klarar av att äta lunch iallafall..Gaaaah..!!

Du & Jag <3

....

'
Tänk att vissa saker och vissa personer sårar så djupt och gör mig så ledsen..

Kärleken är tålmodig och god. Allt bär den, allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den.

- Första Korinthierbrevet 13:1 i Bibeln

Sista dagen..!!

Sista dagen på semestern..Buuhuuu..!!

Skräckfilm..

Vi njuter mest av att vara lediga tillsammans..på måndag börjar allvaret igen..men det ska vi väl klara av tror jag:)..men det har varit underbart att få ha semester tillsammans med min prins <3
Idag satte vi igång med gymmet igen,har vilat från det under semestern,men idag så körde vi järnet igen..det var riktigt skönt att få svettas som en gnu..välbehövligt..
Nu ska vi äta kladdkaka med grädde och kolla skräckfilm..Mys <3

Hemma igen..!!

Eller vi har väl varit hemma en vända emellan,men inte fan orkade jag väl blogga då heller..då var det SOLA som gällde..Min semester är underbar..Så skönt att vara hema med min prins..
Kom från Ullared och det där i tisdags,på fredagen åkte vi till Furuvik med familjen och kom hem igår <3
Underbara semester..!!..har ont i magen när jag tänker på att den snart är slut..

Jag och min favvodrink MOJITO..Drack hur många som helst på båten:)

Semestertur..:)

Imorgon är en båtresa till Åbo bokad..Båten avgår 19.30 imorgon kväll:)..Och den pågår i ett dygn..Vi åker härifrån vid 12 senast..När vi kommer till Stockholm så drar vi till svärfar och parkerar bilen och så kör han ut oss till båten..Sen är det bara en massa mys som gäller för vår del ska jag säga er..Vi har en superfin hytt med dubbelsäng..Vi ska äta gott och dricka goda drinkar..Och sola på soldäck..Treeevligt..!!
Är tillbaka igen lördag 18.15..då hämtar svärfar oss igen och vi åker ut till han och övernattar där..På söndag ska vi upp och göra oss klara för att sedan dra mot ULLARED, tältar på deras camping..Fiint..Sen ska jag springa runt med min kundvagn på måndag som en helgalen turist..UNDERBART:)..om vi ej hinner med allt blir det shopping på tisdag igen..Hemgång på tisdag eller onsdag..Då tar vi vägen förbi Borås och Nelly.coms Outlet..Tjohooooo..!!
På fredag nästa vecka så åker vi med min familj över helgen till Furuvik..
Vilken händelserik och kul semester..