Dan före dopparedan!

Tänk att det är julafton imorgon,man blir alldeles sprallig.Fast det kändes mer när man va liten..Det är mysigt att bara få vara med familjen och så tycker jag..!

Igår jobbade jag till 15,sen skulle jag ner på stan och hämta en sak åt mamma,då mötte jag Anna så kom vi överens om att ha en movienight..Så igår kollade i på nyaste American Pie pch åt dumheter*haha*=)Roligt att få umgås med någon..

När jag kom hem från Anna(ganska sent)så kom sötaste till mig..Så mysigt att sova på någons arm och pussa på någon..Man blir sådär fjantigt glad..Ligga där och mysa tillsammans och bara vara..Värma sig lite i kylan och mörkret..Sen skulle han upp tidigt för att åka till jobbet,då pussade han mig så jag vaknade och kunde säga hej då!Mysigt..!Så ligger man kvar i sängen och känner fortfarande hans doft så somnar man om så skönt sen..!Åååhhhhh,finns det något bättre?!!? Jag tycker iallafall att det är härligt...

Sen skulle jag ha jobbat 14.30-21.30,Pelle min farbror som bor på mitt boende där jag jobbar skulle åka med mig hem när jag slutade..Men så åkte den sista boende hem idag vid 12,då ringde dom till mig så jag hämtade Pelle i Rättvik och vi var i Furudal vid 14..Så all personal fick sluta tidigare,men vi får betalt iallafall..Så det var skönt..Att ha en typ ledig dag såhär före jul..och samtidigt tjäna pengar...Kiing!

Neej,nu ska jag sova så att det blir julafton någon gång..


GOD JUL...

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback