Himlen runt hörnet i kväll..!

Jaaa ni nu sitter jag på jobbet..Alla har typ lagt sig..Så nu har jag gjort mitt för idag..Ska snart hoppa in i duschen,måste ha fint hår imorgon..Ska med Anna på Lager 157 och sen till Borlänge..Se om vi hittar något..
Igår var jag in på Kappahl i 10 minuter,hann köpa två långa tröjor/klänningar,leggins och ett par ballerinaskor för bara 450 kronor på den tiden..Men tänk så mycket man fick för dom pengarna..Då blir man riktigt nöjd med sig själv...*leeer*=)

Verkar iallafall bli ett bra nyår tycker jag iallafall..Vara med tjejerna,äta god mat,dricka gott och spela roliga spel..Försökte få Alexandra att ringa jobbet..Men hon verkade inte få mitt meddelande...Mobilen ligger 100000 mil bort känns det som..Får ringa henne imorgon istället..

Hoppas verkligen att jag kan somna inatt,så att jag är utvilad imorgon..Men just nu känner jag mig iallafall trött...!!
Jaja..Natti Natti!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback