Jobba! Jobba! Jobba!

Ja nu sitter jag på arbetet och snorar..Nej då=)Inte så värst mycket. Är lite trött idag bara.Ville inte somna inatt alls..Blir så arg på mig själv när jag inte kan sova..Säger åt mig själv flera gåner.. "SOV Caroline"...Men jag vill ju inte lyssna alls på den saken..Vet inte riktigt när jag somnade...Närmare 1 tror jag och så la jag mig vid 22 liksom..Neeej skärping måste det bli...!
Nu har Anna också fixat sina naglar fiina..Så  nu kan vi glassa runt med våra nails på juldagen*häääärligt*

Var på särskolans julavslutning i torsdags..Såå fint var det! Man blir så lycklig..Det är sådan äkta glädje..Danni var så himla duktig,blir lika stolt över henne varje gång.Min skrotfia<3

Jaja,orkar inte skriva mer idag..
Seee you fuckers..

Puss Puss



God Jul förresten...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback