Jobbar och sliter..!

Just nu sitter jag på jobbet och kollar runt lite..Har precis lagt mitt önskeschema inför nästa period..
Sitter just nu här framför datorn och dricker mitt te,alla har lagt sig och snart ska jag göra samma sak,jobbar ju ett sådant där 24 timmars pass,så då måste ju jag vara utvilad så jag orkar jobba som filk imorgon..
Jag och en kille har hemmadag med två av dom boende,så imorgon ska det tvättas,städas och donas..Sen så ska vi såklart baka hade vi tänkt..Kommer nog bli roligt...
Känns så roligt att ha ett fast jobb att gå till,man behöver inte vara orolig över hur man ska överleva ekonomin nästa månad och så,utan nu vet man att man får betalt..!
Känner mig så nöjd..!..Tsss,jag är en riktig mallgroda..Men det MÅSTE man ju få vara ibland tycker jag..
Måste göra lite skolarbete snart också,har blivit lite seg på att göra det..Men jag måste kämpa fastän det är jobbigt just nu..Är så mycket man ska göra och tänka på under jul..Hela den här veckan är full..

Måndag-Personalmöte
Tisdag-Jobb 14.30+hela natten
Onsdag-Fortsätter från natten och jobbar till 15.00
Torsdag-Fira jul med Danni,sen på hennes julavslutning
Fredag-Julhandla med Danni
Lördag-Jobba
Söndag-Jobba,sen till Furudal

Det som är värst mitt i alltihopa,det är att jag är sjuk..Snorar och hosar,kan fan knappt andas..Hade feber i morse,men nu verkar det vara lite bättre..Orkar INTE vara mer sjuk nu*¨hata*

Ska försöka att träffa Anna också,vi ska ner på Wasa och köpa biljetter till juldagen..
Fast även om jag har något att göra varenda dag så tar ju sakerna inte upp hela dagen,men det jag menar är att man ska göra något särskilt varje dag och så..!Skönt med lite jul och nyårs vila..Jobbar inte så mycket under den tiden..Hääärligt..!

Det liv som är till måste älskas,och älskas för att det är till. Så enkelt det är låta livet få rum,få rum att bli vad det vill..                 Carola-Mariavisa=Min favorit just nu,så himla fin tycker jag...


Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja och vem fan är inte avis på dig nu tror du? ;) Jävla trollunge !

2007-12-19 @ 12:15:59
URL: http://theresebroberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback