Måndag-Mitt första personalmöte idag

Idag är det mitt första personalmöte sne jag fick tjänsten,eller det är mit första personalmöte någonsin faktiskt..Ska bli lite spännande..Åker om 20 minuter ungefär..Ska in på en affär i Rättvik först..
Sen tillbaka hem till Mora och träffa Anna..Måste verkligen handla mat,det är helt tomt i mitt kylskåp just nu,Försökte göra slut på allt innan Stockholm,Så nu måste jag handla lite..
Har nyss varit till farmor och farfar och hälsat på med pappa,fikade och pratade lite minnen och så..Sen lite andra saker med det är för jobbigt för att tas upp här..
Jag längtar riktigt mycket till juldagen,FEEEEEEEEEST...!Ska bli så roligt,men det får inte bli som sist(spya i muggarna)..Ska bli så roligt att ha nya kläder..Kjolen som börjar under tuttarna eller hur man ska förklara att den ser ut..Riktigt fin iallafall.
Alla som vill får komma..Någon som känner sig manad?!!? Helst så många som möjligt från klassen,iallafall på förfesten,sen får alla dra var dom vill..
Nej nu ska jag fixa mig klar,sen åker jag..

Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en finfin dag:)

2007-12-17 @ 12:19:49
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback