Vilken härlig dag..babababa,Man blir härligt glad..=)

Usch vilken jobbig natt..Precis när jag skulle somna inträffade någonting riktigt jobbigt..Så fick man sitta vaken ett tag till och vara en hjälp,hålla handen,trösta,uppmuntra och torka tårarna..Och det är ju det jag är till för..Man sen blir man ledsen av att se männiksor på det viset..Må så dåligt..Men vi löste det till det bästa..Så det känns skönt..

Vaknade vid 7 när första medicinen skulle ges,sen hade jag kunnat lagt mig igen så det gjorde jag men jag kunde inte somna,så jag gick upp och tog en kopp te och nu sitter jag här..Skönt att börja sin morgon lite lugnt liksom..Med en tekopp och bloggen..Så skönt...Ska snart göra mig iordning,Var bara en person som skulle ha medicin så nu har jag gjort mitt*haha*=)..Nej inte så menade jag men typ..
Så kommer Anna om ett tag med min Bettan och hämtar oss..Så håller vi tummen på att Bettan tar oss dit vi ska..Men det är ju klart hon gör..Hon är min trogna vän..Glider fram tillsammans med mig på vägarna..Men jag tror att Anna sa att hon ville köra dit..Så idag blir det Lager157,Falun(citygross)och sen Borlänge+kupolen..Häääärligt!Så kul att få shoppa..Loving it..!

Igår pratade jag och Alexandra inför nyår..Verkar blir riktigt bra,hann inte ringa Anna när det blev så mycket på jobbet..Men ska förklara för henne i bilen,så att hon förstår..Blev riktigt glad när jag pratade med Alexandra igår,det känns som om att det kommer bli riktigt roligt..

Måste fixa mig lite snart,mitt hår ser ut åt helvete..Kommer utrymma kupolen på det här viset vill jag lova..Och det vore iochförsig ganska så bra..
Jajaa,nu ska jag dra mot främmande vidder..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo du, det hoppas jag! (Men varför skulle det inte bli bra?) :)

2007-12-30 @ 19:56:41
URL: http://alexandra.andersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback