Äntligen tillbaka..!

Nu funkar äntligen bloggen igen*pustar ut*
Helgen blev hur rolig som helst..Jag säger som Anna O,det blir vad man gör det till..Tsss..!Orkar inte lägga in alla bilder,eller jag har inga heller..Lägger in två av Annas bilder som jag tyckte var riktigt snygga*haha*=)

   

Carl mår iallafall lite bättre..Orkar inte skriva allt.Han kom från Uppsala till Falun idag iallafall..Så imorgon ska jag dit och hälsa på honom..Det ska bli roligt tycker jag..Spännande..
Nu är semestern lagd inför sommaren iallafall..Det känns också skönt..Har tre veckor i sommar..Sen tar jag en vecka i höst och åker utomlands..Någon som ska med mig??Sola och bada..Är inte sugen på att festa just nu..Vill bara åka utomlands och sola och ta igen mig lite..Är precis det jag behöver..

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback