Glaaaad..!

Ja just nu är jag ganska så glad..Är i Furudal och hälsar på..Har varit och jobbat en stund nu ikväll..Gick riktigt bra..

Igår kom Thommy hem till mig...Mysigt!!Har saknat honom om jag ska vara ärlig..Vi måste börja fundera RIKTIGT på hur vi vill ha det tillsammans...Igår var det mysigt iallafall..Mår ju så bra tillsammans med honom..Han gör mig glad..Han förstår mig..Hur tycker ni jag ska göra?!?!?
Vi ska träffas snart igen har vi iallafall bestämt...

Imorgon blir det en riktigt lååång dag..Först 10.30 ska vi ha möte på jobbet med några personer,sen ut tillsammans och äta lunch*trevligt*,sen gå på handledning och sen efter det personalmöte..Sen jobbar jag natten och slutar 9 på tisdag..Då ska jag till Anna(frisören)och testa frisyr igen..
Kommer nog att bli trevligt ändå när jag tänker efter..Jobbar ju med VÄRLDENS BÄSTA kollegor..Vi har det så himla skoj tillsammans..Skrattar så vi gråter nästan varje gång..
Nu ska jag lägga mig...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback