Here I am once again..

Nu sitter jag här igen dårå*hehe*=)Annika har precis krupit ner i sin säng och jag ska snart krypa ner i min också tror jag faktiskt..Börjar på att bli liiiite trött i ögonen..Men så kan det vara..
Igår solade jag och Anna,det var sååå himla skönt tycker jag..Ska jag göra om så snart som möjligt igen..Sen åt vi ju lunch också tillsammans(tacosallad)*mumma*..Sen handlade vi lite grejer..
På kvällen var vi ju och kollade på Karin när hon och henner vänner dansade..Vi lärde oss några nya moves inför Wasastugan..Så nu kommer vi att rocka loss där..Vänta och se..!
Jag är nästan sugen på lite fest imorgon..Någon mer som är det?!?!?!Det hade varit riktigt skoj iallafall tycker jag..festa till tusen..
Jag och Anna skrattade i bilen igår tills vi grinade..Jag skrattde till slut som hennes Mormor.Jag var ju så trött så jag dummade mig bara i bilen hela tiden..FÖRLÅT Anna OOOOOO..!
Sen gjorde vi lite andra saker också nere på Mora..Men det är KANONhemligt..Spännande!!!
Nu ska jag kolla vidare och sedan lägga mig..

Puss Puss


image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback