Hur ska jag göra med allt?!?!

Jag vet inte alls hur allt ska bli ikväll..Vill ju festa men ändå inte..Hade varit skönt att bara kolla på film också..Sötaste ska ju kanske komma till mig också..jag vet ju ingenting just nu..Blir alldeles matt på mig själv..Bläää!!Att jag aldrig kan bestämma mig dåå....Gaaaahhh..!
Fast det är ju ingen som hört av sig till mig om att den vill fest så...!
Har sovit gott inatt..Så gott som det går iallafall...Vaknade väl några gånger bara..Men det gör inget..Sen när jag vaknade så tog jag paketen och gick in och sjöng för Annika min arbetskollega,hon fyller 45 år idag...Hon var redan vaken...=)...Sen så satt vi och mös i pyjamas framför TV:n..En väldigt skön morgon på jobbet vill jag lova..
Nu har vi nyss klätt oss och ätit frukost..Senare idag så ska vi smaska på smörgåstårta*mumma*
Slutar vid 15 och då ska jag hem och vila mig kanske,och mysa med mina katter så klart..Nu har dom varit själva sen igår..Stackarna,nej då,dom klrar sig själva,det vet jag av erfarenhet..*hahahaha*=)
Anna skickar sms till mig om fest,men min telefon är knäpp så jag kan inte läsa sms:n och inte går det att ringa heller..Så vi håller tummen på att hon fattar själv att hon måste ringa*håll håll håll*..
Nu ska jag ta och jobba lite..!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback