LISTA

Namn: Caroline Astrid Viola Wickman
Ålder: 19.
Längd: 168 cm. 
Smeknamn: Carro,Barro
Hårfärg: Blond.
Ögonfärg: Blå.

Har du någonsin..
Ätit sushi: Nej
Klättrat på berg: Nej
Sett vita huset: Nej.

Antingen eller..
Kallt eller varmt: Varmt.
Spets eller Satin: Spets
Regn eller snö: Snö.
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Vår eller höst: Våren är härlig eftersom det börjar bli varmt och ljust.
Matte eller engelska: Engelska.

Motsatta könet ..
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jaaaaa
Vet den om det: Nja
Vad tittar du på hos en man: Ögonen,leendet och speciellt händerna,har den fula händer så blir jag knäpp..Händerna är superviktigt

Inom de 48 timmarna ..
Kramat någon: Ja,kramade precis en boende...=)
Bråkat med en kompis: Nej.

Gillar du att..
Ge kramar: Ja :)
Ge massage: Inte med kläder på,det låter så illa..
Gå promenader i regnet: Nja,beror på vad et är för sorts regn

Övrigt..
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade,solade och badade
Svär du för mycket: Ja, fast det är fult att svära
När duschade du senast: 30 minuter sen
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta tights.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen


Vad är bredvid dig just nu: Min telefon
Vad var det sista du åt: En macka
Har du en lavalampa: Nej, men jag hade en förr..
Hur är vädret just nu: Det är kväll..Men ganska skönt ute tror jag
Vad gjorde du igår kväll: Jobbade
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad gör dig glad: Underbara personer,mitt jobb,shopping m.m
Vart skulle du vilja du åka: Överallt
Vill du ha barn: Jajamensan
Vad ska dom heta: Alice och Bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback