Tjohooo..!

Orkar inte skriva så mycket..
Såg The eye i fredags,den var såå läskig..Usch..Sen Meet the spartans och den var såå rolig*haha*=)
Funderar på att göra mina två tatueringar innan sommaren..Så att jag har dom till Turkiet..
Kommer att bli så himla snygga tror jag...Tsss..!
Ska vi leka någon gång under veckan Anna?!?!..Jag är ledig på torsdag..
Personalfest 26 April..ska bli så himla kul..Full och glad med mina pralinkollegor..


image22

Förlåt att jag lägger in bilden igen..Men jag tycker bara att den är så himla snygg..


Puss Puss




Kommentarer
Postat av: Anno

Japp lätt att vi ska leka ;) Kanske besöka tatto och kolla lite ? ;) Jag tycker oxå att bilden är suuuper het! :)

2008-04-06 @ 13:07:48
URL: http://annaolander.blogg.se
Postat av: Johanna

Skriv oftare i din blogg Caroline :P

2008-04-10 @ 12:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback