En lugn dag på Pralinen..!!

Jaha ja,vad ska man skriva om idag då tycker ni?!?!
Är på jobbet,men det är hur lugnt som helst idag..
Har alldeles precis ätit min lunch*mumma*..Var så himla hungrig...
06.30 steg jag upp ur sängen i morse,gick ganska bra,men liten trött var jag ju..
Imorgon ska jag nog unna mig sovmorgon till 7..Tsss..!

Är fan sugen på fest ikväll,men jag vet inte?!?!
Ska ju upp och jobba imorgon,annars hade jag ut på en gång..
Kommer ju vara död annars imorgon liksom,hur ska jag orka!?!?
Fest eller inte?!?!-det är dagens STORA dilemma...
Har ju lovat att vara med Anna O också..Men vi får se vad hon säger..
Har säkert ändå inte tid med mig..
Jag ska fundera över hur kvällen blir under dagen..
Ikväll är det ju melodifestivalen,det kan man ju heller inte missa tycker jag..
Ååååhhhhhh,vad allt är svårt..men festivalen går ju att se i repris..
Men orkar jag festa?!?!?!
Stackars er som läser detta,får lyssna på mina klagomål eller vad man kallar det?!?!

Igår körde jag min syster och hennes kompisar till Furudal..Rooligt..!
Lite livat i Bettan,det gillar vi..Rockade loss..Haha!

Nu är den som mördade flickan i Mora gripen..Bravo!!
Hoppas att han straff blir hårt..Fängelse LÄÄÄÄNGE...
Hoppas han förstår vilket dumt val han gjort i livet...
Han hade ju t.o.m misshandlat förrut..Neeej usch,nog med tråkigheter nu..

*shake shake shake shake shake shake shake*

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback