Glaaaaad...!

Blev verkligen världens bästa personalfest..Så himla roligt..
Vi blev omåttligt fulla allihopa..Haha=)..
Först blev det förfest hos Annica D och Yoyo=)..Vi körde singstar och drack gott..
Annica bjöd på baylis(vet ej hur det stavas),och det drog vi i oss som vatten..*mumma*
Sen iväg på Ceasars,som var hyrt för personalfesten..
Vi har fått höra nu efteråt att vi var värst av alla boenden..Heelt KUNG..!
Vi stojade och lät mest..Då tänkte jag att det var väl solklart med min stämma..Tssss..!
Hur skulle Pralinen klara sig utan den??!?!
Sen rockade vi loss på dansgolvet,jag och Matthias dansade nog mest..Blev nästan hela kvällen...
Riktigt roligt tycker jag iallafall..
Så nu längtar jag redan till nästa gång..

Men på lördagen var det inte lika roligt vill jag lova..Fy fan alltså..
Och jag och sötast som skulle fira alla hjärtans dag och allt..Men det gick ju det också..
Vi beställde kinamat och mös tillsammans..Kollade på någon film också..
Men först var det Melodifestivalen som gällde...

Stackars den där flickan i Mora..Hoppas dom tar fast den jäveln som gjort det..*morrar*

Nu ska jag jobba..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback