God Morgon The Wooooorld

Nu har jag slagit upp mina blå för ca en halvtimme sen..
Sovit iallafall 5 timmar inatt..Tror ta mig fan att det är mitt rekord..*stolt*
Slutar 9,men då får jag inte åka hem,nej då..först ska jag till frisören och träna frisyr igen...
Sen efter det så ska jag och mina kollegor på handledning..
Så jag är väl hemma lagom till 16..

Funderar på om jag ska åka ner på Mora när jag kommer hem..
Någon som ska med?!?!?!
Måste köpa ett par nya skor och sen vill jag springa på bokrean..Tsss!
Den började 00.00 inatt och hade jag inte jobbat så hade jag stått utanför dörrarna inatt..
Blir alldeles knäpp när det gåller böcker...
Undrar hur jag skulle klara mig utan dom..Inte alls tror jag..

Snart måste jag klämma i mig lite frulle,men ska nog vänta på Jörgen först..
Men min mage skriker efter FRUKOST!!!!!!!!!!!

Jag saknar DIG*pekar*


Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej tjejen! kul att du börjat blogga.. men var du tvungen att ta samma undertext som jag? :/
puss

2008-02-26 @ 20:45:35
URL: http://sofiasellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback