Guten Morgen..!

Nu vaknade jag för typ ½ timme sen..Är alldeles död idag..Usch..!
Sov inge bra inatt alls..Blää på det..
Men men..kollade iallafall på bröderna lejonhjärta igår kväll/natt..
Den är ju verkligen hur bra som helst...
Grät en liten skvätt..Sen blev jag helt plötsligt rädd för den där Tengil...haha=)
Det kan jag lova att det var längesen jag blev..tror jag iallafall..
Fy vad feg jag är egentligen...Men det måste man väl få vara,eller??!

Jag och sötast var på bio i söndags förresten..
Vi såg I am legend,den var riktigt bra faktiskt...
Den var iallafall VÄLDIGT läskig,höll på att kucka i brackan flera gånger om..
Men sötast la sin arm om mig så jag kunde krypa in i hans famn...
Och sen var jag inte rädd mer..eller jo det var jag,men det kändes iallafall bättre..
Så mysigt att sitta i biomörkret att kramas och hålla handen..
Känner mig som världens lyckligaste..
Fast just nu är jag för trött för att le..Tssss...!

Inatt låg jag och tänkte hur mycket så många människor har gjort för mig...
Och så kom jag på hur mycket en väldigt speciell person gjorde för mig,
när allt var som värst..
Som alltid lyssnade på mig när jag grät och som brydde sig..
Gav en kram när det behövdes..Du bara var sååå bra..!
Svek ALDRIG utan ställde ALLTID upp på mig..
Jag fick ringa dig när som helst och du lyssnade..
Det är så en riktig vän ska vara..
Du gav mig liksom livsdlädjen tillbaka..
Nu tycker säkert alla jag är fjantig och fjäskar eller något,
men så är inte fallet...
Jag tror personen jag skriver om vet vem den är...?!?!
Det är DU Johanna Jackson..Förvånad??..Det hoppas jag inte..
Tack för allt du gjort för mig..Du är BÄST..Synd att vi tappat varandra...

Jag vet att det är fel att bara ta med en person,
det är många som ställt upp på mig..Förlåt..!
Men det är något särskilt med Johanna..
Och det var just henne jag tänkte på inatt..

Nu ska jag kolla vad mina praliner har för sig,sover antagligen..
Men jag ska kolla ändå..

Puss Puss


image7

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh tack! Vad gullig du är Carolinen :)
skickat ett sms till dig..

2008-02-05 @ 12:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback