Jag och Anna O=Nya räddningspatrullen???

Nu sitter jag här och ugglar igen..Pralinerna mina äter mat..så då vilar jag..Tsss!!

Blev en trevlig kväll igår..Trodde först att jag skulle få spendera den ensam,men icke sa Nicke..
Jag och Anna O hyrde film och åt dumheter..Vi hade en ENORM matgladhet..
Eller vad säger du Anna??
Filmen vi såg var riktigt hemsk,blev rädd på natten sen när jag skulle sova ensammen..
Glömde min telefon hemma..Så när jag kom hem hade Johanna och Cissi ringt
några gånger..Slängde iväg ett sms till Johanna,men jag fick inget svar..
Hon kanske festade för fulla muggar just då?!?!Haha!!
Jag och Anna tänkte först om vi skulle köra ner dom små liven på Wasa när vi
lämnade tillbaka filmen,men så blev inte fallet..
Vi tänkte att dom kanske redan var där när de inte svarade på sms..Var ni det flickor små?!?!
Så vi drog några vändor runt Mora ..Som värsta nyfikna kärringar..
Poppade musik och sjöng för glatta livet*haha*=)
En skön kväll tillsammans med världens bästa Anna O. MÅSTE bli fler gånger..

Fest nästa helg eller?!?!
Det tycker iallafall jag..

Undrar när jag ska hämta min katt då?!?!!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe ja vi gjorde nog det :D Vi tog oss ner iaf, så det är lugnt vettu ;) Vi får ta iiiii nästa helg ;D

2008-02-24 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback