Kej min Hompis..haha=)

Blev verkligen världens bästa kväll i lördags..
Riktigt roligt att vara med tjejerna mina tycker jag..
En massa glada skratt...
Förfest hos mig som alltid...Blev rackarns full..Häärligt...!!..=)
Sen ner på wasa och rocka järnet som vanligt..
Inte så mycket folk men roligt iallafall..tyckte vi...
När jag kom hem så låg det massa tamponger i slasken...
Fattade inte var dom kom ifrån..?!?!?!
Men sen kom jag på vad det var och började skratta som en tok....
Fattar inte hur vi är skapta alla gånger...
Vi är roliga vi tjejerna och jag..Kan inte vara bättre..

Neej nu ska jag fortsätta,är på jobbet...
Skriver kanske mer sen om jag orkar...

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha! Det kan vi tacka Cecilia Andersson för :D

2008-02-04 @ 20:40:26
URL: http://alexandraiaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback