Lycklig och kattägare..=)

Äntligen..Idag har jag hämtat mina katter..
Det skulle från början bara bli en enda katt..
Men så såg jag dom två bröderna tillsammans så då kunde jag inte hålla mig..
Haha!! Vad rolig jag är alltså..men dom var ju såå fina...
Så nu ska vi snart åka hem till Mora och fixa..
Ska bli roligt att ha några fler i lägenheten..
Tur att jag bor på botten så kan dom springa in och ut bäst dom vill..
Fast dom är tränade att gå på lådan också..
Så allt går att lösa..
Men dom är verkligen världens finaste..
Har funderat på lite namn,men inte bestämt mig..?!?!
Ska fundera vidare..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anno

Måste komma och titta på dom små liven nån dag :)

2008-02-29 @ 19:34:06
URL: http://annaolander.blogg.se
Postat av: Alexandra

Men å vad kul :) Alltså, egentligen hatar jag ju katter.. Men ändå, vad kul! :) Vad heter dom?

2008-03-01 @ 08:18:51
Postat av: Anno

Den var ju hur söt som helst! :) Vill ocå ha en :)

2008-03-03 @ 09:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback