Mood Gorning...

Nu har jag alldeles nyss stigit ur min säng..Just nu är hela Pralinen alldeles tyst..
Inte en enda kotte som är vaken just nu..Sköönt,att inte sätta igång med sysslorna på en gång..
Ska snart gå till köket och göra mig lite frukost..Börjar faktiskt bli hungrig,men det är jag ju så fort jag slår upp mina ögon..*haha*=)
Ikväll ska jag på hockey med Danni och Clara..Ska bara vara med och se så dom inte gär några hyss
eller mer så att ingen gör några hyss mot dom..
Någon som vill följa med och hålla mig sällskap?!?!?! Blir ju mycket roligare på det viset..

Så nu är jag ledig hela dagen..Så Anna O du kan väl ringa när din djupsömn är färdig..
Jag menar ifall du vill leka med mig??! Då får vi leka både idag och imorgon...
Hoppas att du orkar med mig så mycket..Hehe!!Jaja,men  du kan ju ringa om du har lust att leka med en tokig
furudaling..Tssss..Gå på Kappahl kanske?!?!!

Nu ska jag dra tummen ur arslet och dra mig mot köket..Inte långt men jobbigt..eller neeeeej...
Usch vad dryg JAG är idag..
Imorgon är det personalfest också..Anna är min privata chaufför...Tsssss,det ska bli kul..

Puss Puss


Caroline Gynning-Allting som jag tar på blir till guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback