Piece of me..

Jag är verkligen knäpp på Piece of me..Heelt kung låt verkligen...
Blir alldeles party av den..Eller vad säger du Anna O??

Just nu jobbar jag..Sötast är hemma i helgen men vi hinner nog inte ses*snyftar*
Men nästa helg kommer han hem och då är jag ledig...
Så då hoppas vi på mys hela helgen...
Är bara upptagen på fredag,för då är det personalfest..*yeah*
Är alldeles sprallig inför den verkligen..
Och förfest har vi hittat också..Så nu blir det för all personal att rocka loss..
Med singstar och allt*haha*=)

Imorgon slutar jag 15.00,då blir det direkt hem och laga mat..
Har nämligen bjudit hem familjen på middag..
Det ska bli roligt..

Jaja,nu ska jag dra..


Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anna O ;)

Ja det är helt kung ;)

2008-02-10 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback