2008-here i come..!

Nu är det ett helt nytt år..Häärligt..!
Blev en riktigt bra nyårsafton tycker jag..en blandning av allting..Äta middag,umgås,spela spel,dricka gott,skratta,se raketer,dricka bubbliz och sen ner på Wasa för att röja järnet..!
Jag är iallafall nöjd..

Just nu är jag på jobbet..Hoppas på att iallafall få sova en liten stund inatt..Men man vet ju aldrig..Om jag får sova så ska jag och Danni på bio imorgon..får se hur jag orkar..men det ska nog gå bra..Får sova när jag kommer hem..Var till Danni idag,det var riktigt trevligt..Vi gjorde allt möjligt..Vi har det så skoj ihop..!!*haha*

Jaja,see you fuckers..!
Puss Puss


Ibland blir det bara för mycket för mig..!  -en riktigt bra låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback