Do you want a piece of me..??

Nu sitter jag här på jobbet och är dödstrött verkligen..!..Usch man blir alldeles matt efter dom här passen..Inge roligt alls,Men man klarar det ganska så bra ändå tycker jag..Had fejat runt här överallt,städat och handlat mat och plockat i massor..Så tiden har gått ganska så fort ändå..!

Idag blev jag sååå stolt över mig själv,tog min Thaispruta utan att nästan ens pipa*ser mallig ut*  fat lite pip blev det ju men inte allas som det brukar bli..Hon var så snabb att sticka in den så jag hann inte med att pipa..Men man blir lite smått stolt ändå..En riktig mallgroda är vad jag är.. men det MÅSTE man få vara ibland..!

Snart får jag åka hem..Då ska jag försöka att tvätta lite och kanske somna en sväng,sen ikväll ska jag ta mig ett bad..Känner verkligen att jag behöver det just nu..Det skulle vara så skönt..Men jag får hålla mig tills ikväll iallafall..Fast jag kommer säker fuska och bada direkt när jag kommer hem...
Ska nog lägga mig på soffan,kolla på film och försöka att sova en sväng iallafall..Bättre än ingenting tycker jag..så att man inte deckar tidigt ikväll..Men somna i badkaret läre jag ju göra...För det har jag gjort varje gång de senaste veckorna..En gång somnade jag i en hel timme..!..Men annars brukar det bara vara en kvart eller så och det är ju lagom..Typ som en power-nap ju och sådana ska vara bra har jag hört*skrattar HÖGT*Men inge bra ändå att somna i karet på det viset..Man kan ju faktiskt drunka...!

Neej nu ska jag kolla på lite film till nästa personalstyrka kommer och byter av mig..!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback