God kväll..!!

Kom hem från jobbet för någon timme sedan..Gick riktigt bra att jobba..
Men tiden gick så himla fort bara..!
Jobbar kväll imorgon igen...Blir så glad av mina praliner..=)
Nu sitter jag här framför datorn,ska alladeles strax krypa ner under täcket..
Önskar bara att sötast var här och ville sova med lilla mig..
Men det får väl bli ensamt i natt då..!

Blev iallafall riktigt nöjd när jag klippte mig..Var så fint tyckte jag..
Gick och kollade mig i spegeln hela dagen efter jag hade klippt mig..*haha*
Jag måste vara den knäppaste människan på hela jorden tror jag...
Men det trivs jag med att vara faktiskt...Tsss..!
Var med Anna ner på Mora i fredags.Vi åt lunch tillsammans...Och sprang i några affärer...
Hittade Björn Borg trosor för endast 100 kr..Vi köpte dom två sista fina...
Det var som hittat som jag brukar kalla det..Så jag var nöjd..
Sen köpte jag mitt tredje par med ballerinaskor inför sommaren..
Så nu längtar jag som attan efter sommaren...Ska bli häärligt...
Usch måste se hur jag ska lägga semestern också..!
Jaja,nog om det..nu ska jag sova...

Puss Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback