Helt storslaget..!

Inatt har jag nästan sovit 6 timmar för första gången på jobbet..
Känner mig riktigt nöjd..
Behövde sömn för det är mycket som blir idag...
Direkt när jag kommer till Mora så ska jag till lassarettet och bada och ha sjukgymnastik
med Robban..Det blir ju så varje onsdag..Ett litet roligt jobb tycker jag..
Bra med extra kosing...*hehe*=)
Sen hem och slänga i mig lunch snabbt och sen iväg till Danni..
Får se vad vi hittar på idag och så..Läxor först och främst iallafall..
Sen blir det säkert en promenad också...
Jag har blivit så duktig på att gå mina promenader*stolt*Tar dom varje dag..
Jag MÅSTE fortsätta med detta,jag behöver det verkligen..

Imorgon ska jag nog vara med Anna..Det var ju ett tag sen sist..Vi får prata ikväll..
Sen på fredag drar vi Anna och jag till Borlänge med mamma min....
Shoppa loss och fixa naglarna..Så vi blir riktigt fina...
Och på lördag blir det fest..Häärligt...Ska bli riktigt riktigt kul...
Vi som har hållt så länge från allt med festande att göra...

Nu ska jag vänta på att Brittis kommer och hjälper mig med morgonbestyren..
Sen åker jag till Mora och lassarettet..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anno

Jo jag tycker att vi hittar på något imorn :)Och På Fredag blir det Borlänge :)Roligt :)

2008-01-30 @ 09:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback