Pralinen here I am..!

Nu sitter jag på jobbet..Har precis lagt alla mina praliner små..Så nu sover dom så sött så..
Har duschat och sitter här nu med min tekopp..
Ska snart lägga mig på sängen och kolla på TV eller en film..Lånade Bombay Dreams av en boende...
Har ju sett den förr..Men tycker att den går och se igen...Tycker om sådana där filmer..!
Men som vanligt somnar jag väl inte förrän tidigast 02.00,för det går inte att sova på det här stället och sen ska jag upp imorgon vid 05.30 för en ska iväg tidigt..!Men det ska vi nog klara av..
Idag hade vi personalmöte,känns fortfarande konstigt att tillhöra en RIKTIG personalgrupp,
nej men usch vad jag skryter,folk lär ju hata mig vid det här laget som jag tjatar*haha*=)
Iallafall blev mycket sagt på personalmötet,men inte allt även fast vi höll på i flera timmar..
Det känns att alla i personalen trivs ihop,gamla som unga,jag är yngst..Tsss..!!
Idag satt vi och skrattade så vi grinade..Bara fjantade oss där ett tag..Pratade om personalfesten och kom på en massa bra ideér..Vuxna människorna..*hehe*

Imorgon slutar jag 9.00 och då ska jag gå direkt till frisören och klippa mig..Ska bli såå skönt..
Men jag vet inte hur mycket jag ska ta av..Ska prata med henne om mina planer..
För jag vet ju inte hur långt hon vill att håret ska vara när hon gör frisyren,annars får vi ta och klippa det direkt efter..Så det löser sig nog..



Nu ska jag lägga mig på sängen..Kanske skriver en snabbis imorgon..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback