Så där härligt glad..!!

Sitter här och ler för mig själv nu igen..Har nyss pratat med sötaste,man blir så glad...
Det liksom spritter i hela kroppen*haha*=)Sååå hääärligt..!!

Igår umgicks jag med Anna O,vi hyrde film the hitch eller hur den nu hette den var iallafall var bra tyckte vi..
Anna OOOOO var rädd men jag som är en riktig tuffing blev inte ett dugg rädd. Och så smaskade vi godis..
Och så klart var vi ute och raggade lite..Såg iallafall en kändis,med sin spårvagnskille=)..treevligt..Men jag tror inte dom fattade att det var vi..Vi drog förbi som ett skott..
Och poppade-do you want a piece of me..den låten är verkligen bäst just nu..Min favorit..poppar den jämt i Bettan..Men igår åkte vi en annan bil ,Bettan och Nissan fick stanna hemma,vi åkte en med turbo..Hääärligt..
Anna O är så himla BÄST..<3

Nu sitter jag på jobbet börjar om typ en timme men det gick inget annat tåg och jag ville inte åka bil idag..
Så nu sitter jag här..Men det går bra ändå..!..
Det var ingen här när jag kom..De är väl ute på äventyr..Kommer säkert snart..!

See ya..!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback