This moment..!

Hello alla fackörs..!

Nu sitter jag här,orkade inte blogga igår när jag kom hit..Är i Furudal just nu och hälsar på..Idag har jag vart och jobbat på min Pralin,såå skoj som vanligt..Imorgon blir det dit på personalmöte,får vi se vad vi har att säga varandra...
Snart ska vi ha personalfest också..Det ska bli riktigt rooligt,en riktigt stor en också..All personal på alla gruppboenden och dagliga verksamheter i hela Rättvik..Så nu får nog alla vikarier i Rättvik jobba..Känns konstigt att inte vara en av dom längre..men bra också..behöver inte vara orolig varje månad för om jag ska få pengar eller inte,för det var de som var de värsta tyckte jag..Men det känns så härligt...För går man på någons rad så kan man när som helst få sluta..Men nu går jag på min alldeles egen rad...Neej men usch vad jag skriver och skryter..Nu lär väl folk snacka skit..Men det gör ju vissa redan har jag hört från säkra källor..Fy fan alltså..Sen så fjäskas det när man ses...Dålig stil när man inte tycker om andra som gör så..Är lite trött på det faktiskt..Fast jag är väl säkert lika jag med eller något?!?!?!Men men,nu ska jag sluta prata om det..
Som det ser ut nu så blir det personalfest 15 februari,Hääärligt..!Har redan fixat en chaufför då...Tsss,det blir min pappa..
Men vi vet inte vad vi ska göra under själva festen än,det skulle festfixaren bestämma när han såg hur många det blev och så..Kanske hyra bowlinghallen har jag hört?!?!?!


Idag har jag fått kontakt med en av mina bästa vänner från förr..Eller det är nog den bästa...men när jag slutade 9:an och flyttade till Mora så tappade vi varandra,fast vi sett varandra på byn så har vi knappt hälsat..Så konstigt,men nu har vi lite kontakt igen..Känns riktigt bra faktiskt...Vi hade det ju så roligt jag och du Annika..Du vände ALDRIG ryggen när alla andra gjorde det..Du sket i dom och det tackar jag dig för än idag..Du och din familj ställde alltid upp på mig...!Tack!!

Nu ska jag snart sova..Falun på tisdag med världens bästa Anna Olander..!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anno

Och du är världens bästa Caroline Wickman!

2008-01-07 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback