Tjaba! Tjena! Hallå!

Nu har jag alldeles nyss vaknat här på arbetet,har typ bara klätt på mig än så länge,ska väl snart äta lite frukost tror jag..Är lite hungrig,magen kurrar*kurr kurr*

Natten har varit väldigt bra,inget speciellt som hänt..Men jag har sovit dåligt,men det gör jag alltid här..Är så svårt att somna och sen så sover man ju inte helt heller..Man ligger hela tiden på spänn liksom...Så nu är jag trött,får se hur vi gör med bio,men det hade ju varit kul..Ska hem och sova lite snart..Så får vi se efter det..Måste ju vara utvilad,annars somnar jag ju på bion..Och det vore ju ingen höjdare liksom..Men Danni skulle nog få himla roligt åt mig kan jag tro..

Vad ska man hitta på mer idag då?!?!Hade velat vara med Anna,men hon ska ju jobba...Vi får ta nästa vecka och se på lite film och så..Eller vad säger du Anna?!
Just ja,hon skulle bränna några filmer till mig..Ska försöka ringa sen och fråga om dom är klara..Min ej om det var en eller flera..

Nu ska jag ge lite medidin...

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anna O ;)

Ja det tycker jag att vi ska göra :)

2008-01-03 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback