Trött..men det går ändå..!

Nu sitter jag på jobbet..har precis gjort färdigt alla morgonbestyr..
Så nu sa Annika att jag kunde sätta mig här...Så då gjorde jag det..
I torsdags var söt hos mig..Man blir så glad..
Han var verkligen saknad..får se hur allt blir nu då..
Bättre än förra gången får vi ju hoppas iallafall..vill inte bli ledsen igen..!

Är inte på humör för att skriva egentligen...Är JÄTTEtrött..Mina grannat hade fest så jag sov typ 2-3 timmar inatt..
Så jag är lagom glad på dom...Dom ska passa sig..ja men va fan börja spela musik 2 på nätterna,
och inte sluta förrän vid 5..Gör man så tycker ni?!?!
Jag gör iallafall inte så..för det törs jag inte..vill bo kvar..


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback