Turdiloooo..!

En riktig myhelg har jag haft..
Film med Danni och sen vara med familjen..
Har köpt nytt soffbord på möbelrondellen som jag är så himla stolt över..Hur fint som helst..
Sen har jag bytt gardiner och lite sådant..
Jag har varit en riktigt duktig flicka tycker jag..!

Neej du Anna O nu måste vi ta och umgås på riktigt någon dag tycker jag..Blir så tråkigt utan dig*haha*=)Nu tycker alla jag fjantar men det är tomt utan min vän Anna OOOOOOOO..!
Alexandra vi måste börja prata lite oftare igen,i har blivit dåliga på det efter jul..Saknar dig Candy..!!

Jaja,nu ska jag jobba..!

Soo lång fackörs..!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja vi suger verkligen!! (Just nu iallafall, för var vi kiing, men det ska vi bli igen)

2008-01-14 @ 16:25:47
URL: http://alexandraiaandersson
Postat av: Anno

Japp! Vi får ta och hitta på nått nån dag när vi kan :) Planera lite spökerier! :) Haha.

2008-01-15 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback