Wooohoo...Yeeehooo...Wooohoo...Waaahoo

Nu sitter jag på jobbet..Ska snart gå till bussen och åka hem till Mora och min älskade säääng..Är lite trött just nu..Anna kommer och hämtar mig vid bussen,hon har lånat Bettan idag..Hon behövde den ner på Mora till tejtoon,Så då får hon hämta mig sen..Så köra jag hem henne och tar med mig Bettan hem till mig...
Hoppas på att hon har bränt filmen till mig,måste kolla på den innan jag lägger mig,kan ju inte lägga mig så fort jag kommer hem,då vore jag ju en tönt*haha*=)Fast det är jag ju egentligen..!

Imorgon efter jobbet åker jag hem till mamma och pappa på besök..Så kul att få träffa dom..Får se vad vi hittar på..Jag vill åka till Borlänge och fixa mina naglar igen..Tog av mig dom igår..Känna alldeles tomt och äckligt på mina naglar tycker jag..Blääää!

Idag finns det verkligen ingenting att göra på jobbet..Det är därför som jag sitter här och töntar mig..haha!
Neej nu ska jag skaffa mig ett liv..

Fredrik hälsar till alla mina kompisar.. haha!

Vad jag skriver haha åt allt idag,det är inte lätt att vara så himla roolig..Tur att man är bäst då..Inte som ni andra fjantar som bara sitter hemma och klagar på allt och alla..Jag är såååå mycket coolare än er..Det tycker jag iallafall och det vet jag att ni andra också tycker...

Siii jo fackörs..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack Fredrik, vad snäll du är som hälsar! :)

2008-01-04 @ 20:59:09
URL: http://alexandraiaanderssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback