-2 kg på en vecka..!

Kan ni fatta det!??!!?Jag har tappat 2 kg på en vecka..Så allt som allt nu har jag tappat 5,3 kg på 6-7 veckor..Känner mig så himla nöjd med mig själv...Om ni bara visste..Tsss!!

Jobbar kväll idag,slutar vi ca 21 någon gång..Kom hit med tåget vid 13..Var över en timme tidig,så jag och Mathias gav oss ut på gräsmattan och kastade frisbee i solen..Häärligt..!!Men han tyckte jag var kass på att kasta och det kan jag nog hålla med om faktiskt...Eller så var det han som var dålig på att fånga..*hahaha*=)

I tisdags blev det shoppa i massor..Först på Gina i Falun,där köpte jag en blå och vitrandig body(så snygg),en vit klänning,en röd och vitrandig tröja(såg nästan ut som en body fast utan underdelen) och en marinblå kjol.
Sen åt vi lunch på kina*mumma*
Sen tog vi bussen till Borlänge..Där fixade vi naglarna,blev så himla snyggt..Självklart blev det shopping där också..Jag köpte lösögonfransar,maskara,rosa gardiner,examenspresent till syster,strumbyxor och en fetingsnygg ögonskugga på Make Up Store..Sen minns jag inga fler saker...Men blev säkert någe mer..Är iallafall riktigt nöjd med dagen..!

Håller på att bli sjuk nu igen..Usch Usch Usch..!!
I helgen hoppas vi på fest,bara jag inte blir sjukare..Ska nog ge mig själv lite sovmorgon imorgon och på lördag..Anna har börjat kalla mig pensionär bara för att jag är upp så tidigt på morgonen...Går upp 7-8 varje dag..Men det är skönt så man hinner med alla sysslor som ska göras...
Ska bli superskoj med fest i helgen..Verkar som vi blir några iallafall..Hääärligt..!!Ska bli kul med fest igen..men får inte förstöra hela min diet..Men man måste ju få leva livet också..

18/6 så blir det personalfest..Det ska bli så himla kul...jag jobbar natt då,men ska se ifall någon av sommar vikarierna vill byta,annars så tar jag ut semester..!!..Vi ska grilla och ha skoj...Jag jobbar verkligen med världens bästa..

Nu ska jag arbeta vidare..!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Keep up with your good work ;)

2008-06-07 @ 15:54:25
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback