God Morgon The Wooooorld..!

Nu har jag precis slagit upp min ögen här på Pralinen(jobbet)..Eller ja för cirkus 30 minuter sedan...
Har klätt på mig lite snabbt bara(klänning och leggings),sen slängt på liiite maskara(tycker inte om att sminka mig på sommaren,men jag ser så trött ut utan maskara) och sedan plattat håret väldigt snabbt..Orkar inte fixa mig något mer idag..Det får räcka..Nu sitter jag här framför datorn med min frukost*mumma*
Det är en HEL timme tills det kommer någon mer personal,det är himla skönt att bara sitta här alldeles själv och få vakna riktigt..
Idag ska vi nog ta bilen upp på Gocart-banan och titta,de har någon slags tävling där uppe...De har ju fått en så himla fin bana tycker jag..Så det ska bli spännande...Vi har bara tre st hemma så vi får ju plats allihopa in en bil..Häääärligt..!!
Tänk vilket bra jobb man har när det är sol ute..Igår låg jag ute och pressade i flera timmar...Så jag fick faktiskt lite färg..Det är så konstigt,jag bränner mig inte i solen lika lätt eller inte alls längre..Tror att det hände något med min hus i Thailand..
Igår var det superdupermeganära att jag bokade resan till Turkiet,jag har hittat en riktigt bra...Men fick inte tag på Anna,så det blev inget..*haha*=)Men snart så Anna ska den bokas och sen så far vi*tjohoooo*
Är det någon mer än jag och Anna som ska åka?!?!?!..har inte riktigt fattat om det är någon mer som vill med oss eller inte?!?!För vi åker iallafall i slutet på augusti eller början på september låter det som just nu..!Ska bli riktigt skoj..Jag och Anna ute i stora världen,det kan inte annat än bli roligt..Eller vad säger du Anna..!?!?
Nu ska jag kolla vidare innan dagen börjar på riktigt...!!

Puss Puss


image33

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin söndag :)
Sol hos dig med?

2008-06-01 @ 08:33:38
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20.000 kronor! Om du har två sekunder över, så bidra gärna med ett klick (det är allt som krävs!): www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

2008-06-01 @ 08:37:58
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag hade gärna följt med, men har inte råd :/ Lär spara alla mina pengar till kommande skolår :P blää

2008-06-01 @ 15:10:27
URL: http://angelwhite.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jag kanske är på

2008-06-01 @ 18:57:51
Postat av: Anna

Jag ska då iaf med ;) Räkna med mig!! :D Fan va roligt vi ska ha!!

2008-06-02 @ 14:05:57
URL: http://annaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback