Guten Morgen..!!

Nu har jag vaknat för typ en timme sen..Har hunnit duscha,föna håret,platta håret och lagt en snabb make up=)..Nu blir det snart lite kalorisnål frukost..Haha=)
Om typ 3 timmar bär det av mot shoppingen..Ska bli så himla skoj..Och sen att få nya naglar också..Blir alladeles till mig i trasorna ska ni veta...Har sovit ganska så bra i natt,typ 6 timmar eller något..Men jag känner att Anna kommer nog få uppleva en ganska övertrött Caroline Wickman idag..Men jag tror nog att hon överlever..
Hela Prallen sover just nu..Första personalen kommer vid 7 och då börjar väl dagen då någon gång..

Läste att Johanna kanske blir med ut i helgen också,det hoppas vi verkligen på..Hade varit riktigt skoj...Så kan vi göra en tiopoängare som sist minst..Jag är redan laddad inför helgen..
Ska sova ut riktigt på lördag morgon,Danni ska sova hos mig,men hon brukar sova länge,så det blir hur bra som helst det..Så jag är utvilad när det blir party menar jag...

Ska köpa examenspresent idag också..Cissi går ju ut 9:an om en vecka exakt..Då måste hon ju få något fint av lilla mig tycker jag..Ska springa runt i lite affärer och kika lite..Vet nog redan vad jag ska köpa..Men det kan jag inte skriva här ifall att hon läser...Inge kul att veta vad som finns i paketet man ska öppna heller..tycker så mycket om min lillasyster,hon är en ängel..Verkligen..!



Puss Puss

None

På det viset ska jag slänga runt mina lurviga för er i helgen=)


None

Jag och Anna=The shoppoholics..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback