Hääärliga tider..!

Vilken härlig dag..babababa..Man bli härligt glad...babababa,hela livet ler..babababa..kan ej önska mer*sjunger*

Nu sitter jag på jobbet,ska alldeles strax gå och lägga mig..Imorgon ska jag upp 05.30,så jag hinner blir klar tills alla andra vaknar..Måste ju vara lite fin,eftersom jag och favoritAnna ska till Falun och Borlänge när jag slutar vid 09.00,Ska bli så himla roligt..Åka till Falun och gå på nya Gina Tricot och äta på KINA..sen ta bussen till Borlänge och där ska vi fixa naglarna och springa i affärer..Ska se om jag hittar något vackert att bära i helgen...Tsss!!Ska bli så kul att åka med Anna,jag tycker så himla MYCKET om henne,hon får mig alltid att skratta..Kul att sitta på bussen och tåget och toka sig också...Haha=)..tillsammans är vi oslagbara..
Nu ska kanske Mathias med på fest i helgen,sist var det FaluKalaset om kom i vägen,men nu är det inget sådant i helgen,har iallafall bjudit med honom..Han lät iallafall ganska sugen när jag pratade med honom idag..
Vet iallafall att jag,Anna och Cissi kommer..Det ska bli himla skoj med party igen..Är sugen som bara attan..



Nu ska jag lägga mig så jag orkar shoppa utav bara helvete imorgon...!


Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanske hänger på jag med :)

2008-06-02 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback