Jag är en fylltratt...hahaha=)

Huvaligen,i helgen blev jag verkligen full som gatan alltså..Dansade på min bilhuv,kissade öppet mitt på Mcdonalds parkering och en massa andra dumma saker...Förlåt mig Mamma..!!Måste hem till Anna och kolla på korten...Minns fan knappast hälften av alla grejer alltså...Får ta och skämmas lite...Usch..!..Det gör jag faktiskt nästan men BARA nästan...
Matthias var iallafall med ut..Det var skoj..Guud vilka ideér vi har alltså..Joe Labero*hahaha*=)

Kan ju säga helt lugn att jag fortfarande är lite bakis...!
Just nu är jag på prallen..Ska jobba hela natten..Ska upp 05.30 och göra mig klar...Har köpt nya kläder och allt inför morgondagen..Min syster går ut 9:an imorgon så jag lär ju ska fira henne...Har varit och köpt världens finaste blommor idag och så har jag köpt ett så himla fint paket till henne..Hon kommer säkerligen att bli nöjd..Kommer vara så stolt att jag gråter imorgon,tänk att mitt lilla pyre har blivit så himla stort...
På onsdag morgon ska jag och hon till farbror doktorn,hennes hjärta har börjat dumma sig igen..USCH..!..Vi håller alla tummar på att det går bra för oss...!

Nu ska jag sova tror jag..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback