Life is good..Shalalalalala..!

Nu är jag tillbaka igen på Prallen..Jobbar inte alls mycket denna vecka..Har varit ledig sen 09 i tisdags..Jobbar idag sen är jag ledig lördag,söndag igen...*hääärligt*..Fast mitt jobb är så härligt så det gör inget att man jobbar heller...Nu är det bara två veckor kvar till semestern..Wiiihoooo..!
Känner mig alldeles spänd inför resan med Anna..Kommer att bli farligt kul..vi två tillsammans i en vecka kan inte bli annat än roligt...*haha*=)..vi har redan planer..vi ska få en vecka att minnas HELA livet,det vill jag lova..
Tågbiljetterna är bokade och uthämtade också..Så nu är allt nästan klar..Vi ska bara boka hotell för en natt på Arlanda..Men det skulle min faster hjälpa oss med,hon är en sådan där resegrejs..Så det ordnar sig...
Åker med tåget om ungefär en timme..Skönt att få komma hem och sova ut riktigt imorgon..

Ska se om Anna Olander kanske vill leka med mig en stund imorgon när hon har arbetat klart...Vad säger du Anna?!?!!?
Fast hon är säkert upptagen,men iallafall*haha*=)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback