Skolavslutning,tårar och allmänt glad..!

Var på skolavslutning idag,Cissi var så himla fin..Är så stolt över henne..!!..Vart lite tårar både för henne och sen med tanke på Marcus..De sjöng Tears in heaven för honom och då brast det för mi..Usch!!
Sen efter det så åkte vi hem,åt smörgåstårta och mös..Tog en massa fina kort men min blogg dummar sig så jag inte lägga in dom..Tänke ni skulle se min fina klänning och så..!!


Sen har det bästaste hänt...6 September 09.10 då lyfter jag och fröken Olander rån Arlanda...Då drar vi till Turkiet...Såå himla härligt...Vi kommer åter till Sverige 13 september..Fy alltså vad det ska bli skoj...Om ni bara visste...Jag och Anna ute på äventyr...Kan inte bli annat än skoj..Har sprungit runt och varit alldeles till mig idag...!
TURKIET here we come..Tsss...

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan va kul vi ska ha :D

2008-06-11 @ 08:03:07
URL: http://annaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback