Det är så logiskt alla fattar utom du..Du har inte en aning..

Ett tag sen jag skrev sist..Eller iallafall några dagar..
Just nu är jag på jobbet..
I torsdags var jag med Danni på hockey också..Så kom det fram en kille och oj vad mycket han sa..Blev alldeles glad och generad..Men han såg bra ut och var trevlig..Så det var ett plus..Fick bara lov att säga det..Blir så glad när jag tänker på det..Har väl ringt varandra lite och så*ler*=)

I fredags åkte mamma och pappa till Tyskland,så då kom Carl till mig..Så i fredags var vi på badhuset och igår var vi till Jocke och lekte..Vi har haft en riktigt trevlig helg..Mamma och pappa kom hem inatt så då åkte vi hem i morse när vi ätit frukost och gjort oss klara..Fick massor av gott utav dom...Ska bli spännande att prova..

När blir det fest då?!!?..Någon som är sugen att gå ut med mig på lördag?!?!Förfest hos mig om det är så..En massa musik och glada skratt..Vad säger ni?!?!
Jag ska tjata lite på Anna O...Visst vill väl du med??!Johanna och Cissi också säkert..
Ni kan ju höra av er om ni bli sugna....Ska nog ringa Johanna ikväll när jag åker från jobbet vid 21.30..Du kan ju vara redo Jackson..*hehe*=)Alexandra hinner kanske också komma hem..
Nu  MÅSTE vi ut på partaj tycker jag...
Jag är verkligen på gång..Så himla sugen..Yeah!!
image8                      



      image10






image11







Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är inte helt omöjligt hörru
:)

2008-03-10 @ 03:07:57
Postat av: Anno

Det blir fest i helgen !! :D

2008-03-10 @ 09:13:00
URL: http://annaolander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback