Good Morning!

Nu är jag vaken igen här på Pralinen eller Prallen som vi kallar det..Haha!Vaknade för ca 15 minuter sen..Ska snart börja arbetet med den första..Fast det är ju inge svårt..Bara ordna med frukosten lite...Ska efter det kanske äte min egen frulle!?!?!?*funderar*Jag slutar vid 9 idag,då ska jag springa till frisören och teste frisyren igen..Ska bli skönt att få bli tvättad också...Sen efter det DIREKT hem till mina katter och gosa..Ska nog lägga mig med dom i sängen och sova en liten blund..Annars kommer jag vara död framåt 17-18 sådär..
Vad ska Anna O göra idag då????
Usch vad jag är TRÖTT!!!!Vill bara sova..Ska nog sminka mig lite..Då känner man sig piggare och så ser man lite piggare ut också tycker jag..
Nej nu kallar arbetet..!


Puss Puss


JAG HAR HÖRT OM EN STAD OVAN MOLNEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback