Kissekatterna..!

Mina katter är verkligen världens finaste..
Dom heter Eddie och Viking om ni undrar..Hehe!Såååååå sööta..
Men i lördags vid 14 så sprang Viking bort..
För dom första veckorna ska dom ju bara vara inne och hitta sig till rätta..
Så skulle jag gå ut och åka till willys och då smet Viking ut..
Snabb som attan var han..
Så hela helgen har jag letat katt och varit ledsen..Usch..!!
Satte upp lappar redan i lördags kväll..
Så idag vid 11.30 precis innan jag skulle åka till jobbet så ringer telefonen..
Då är det en tjej som bara bor några lägenheter bort som tror sig har hittat min kisse.
Så då tar jag kattburen och går för att möta dom..Och där är han,min älskade Viking..=)
Han hade suttit utanför deras lägenhet och skrikit hela natten..Så imorse hade de tagit in honom och gett han mat..
Så hade hon tänkt sätta upp lapp och då såg hon min lapp..
Och då ringde hon..Himla tur att jag satte upp lapp..
Så när jag åkte till mötet och jobbet idag så var jag världens gladaste..
Var så glad att jag grät floder..
Äntligen är min kisse hemma...!


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback