Tårar till tusen..!

Carl hade inte bara en vanlig hjärnskakning..Han hade en spricka i själva skallbenet..Så igår blev det raka vägen till Uppsala med ambulans.*snyftar* Har gråtit om vart annat ända sedan igår..Sen sa doktorn att benet i huvudet har lagt sig så att det trycker på en del av hjärnan,så lagar de inte det kan han få epilepsi när han blir äldre..Så idag har han blivit opererad..Han blev alldeles nyss klar..Så dom har rakat bort allt hår och så har han en slang som rensar ut allt skit ur hjärnan..Han är alldeles inlindad i bandage också min lilla prins..Ni ska bara veta vad jag gråter just nu..fast det är av lycka..Allt känns så bra..Men tänk min lilla man ligga där i sjukhussängen och se så liten ut..Men jag tror också att det är en mening med allt..Vi kommer att komma närmare varandra som familj nu också..Doktorn sa också att om smällen bara varit lite hårdare så hade det blivit ENORMT mycket värre skador..Så vi hade tur i oturen..
Så nu hoppas vi bara att allt ska läka som det ska och att de blir inlagda i Falun..Så att vi kan åka och hälsa på..För jag måste få se honom och prata med honom..Nu ska jag gråta vidare..

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga:

http://vastertorp.blogg.se/1206438581_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en trevlig kväll

Mvh

Jocke

2008-03-25 @ 19:01:39
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: caroline

"Jocke" så jävla okänslig...

fyfan så hemskt, hoppas det går bra!

2008-03-25 @ 19:13:21
URL: http://carielle.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag förstår om du har vart orolig! Tur att det gick bra gumman

2008-03-26 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback