Världens bästa helg

Fy vad vi hade det skoj i helgen..Har knäppt en massa bilder men inte hunnit lägga in dom på datorn än..Ska göra det vid ett senare tillfälle..Har ingen sladd just nu...Men jag hade iallafall kanonkul i helgen..Fulla och glada som vanligt..Träffade några trevliga människor*hehe*=)Måste göras om snart..

Idag hade vi möte..Först var all personal ute och åt tillsammans..Chefen bjöd*leer*=)..Sen gick vi tillbaka till Pralinen och hade möte..Då pratade chefen om att höja några tjänster för det behövs verkligen...Så jag ska få höja min från 65 till 90..Jag blev så underbart glad..Har skuttat omkring hela kvällen..Tänk att allt går så bra för min del just nu..Så skönt att ha fast tjänst känner jag..Och nu jobba extra och få ännu mer i lön..Bättre kan det ju inte bli tycker jag..Tsss,vad glad man kan vara då..
Ska snart kolla på lite tv och sen lägga mig..Ska upp 05.30 imorgon och sen till frisören när jag slutar vid 9,ska slinga mitt hår.. och sen hem till Furudal..Jag och pappa ska till Borlänge och hämta min nya motionscykel..Nu måste det bli till att röra på fläsket tycker jag...Kan inte sitta här som en boll hela livet..Haha!!Känner mig riktigt taggad..Om ni bara visste hur duktig jag har blivit med allt..Heja Carro!Nu måste ni alla hålla tummarna för mig tycker jag..men det hoppas och tror jag att ni gör..Ni får gärna hjälpa till att pusha på mig lite om ni vill..För min tumme vill lätt fastna i min röv..

Kyss och Smisk

Kommentarer
Postat av: Anno

Ja det var skit kul :D

2008-03-18 @ 09:12:46
URL: http://annaolander.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag håller tummen för dig Carro-vännen ;) Så den blir alldeles BLÅ! Go GIRL :D

2008-03-18 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback