We always need to hear the both sides of the story..!

Tralalalalalalal*sjunger*=)
I torsdags åkte jag till Sälen..Där blev det några härliga dagar med sol och bad..En massa skratt också för den delen och bara glada miner..Så hääärligt..! Fick höra mycket hemska saker också som jag inte visste om..Fällde en del tårar..Tänk vilka kamper vi alla har haft i livet..
Kom till Mora igår,fixade mig och sne kom Alexandra,Anna och Cissi hem till mig..Vi drack en massa gott..Och efter många glas så började vi sjunga..*tralala*Vi drog ner på Wasa vid 23..Där var det roligt som vanligt..
Fast när vi gick ut därifrån var jag och Anna lite arga av oss eller mer irreterade kanske..Tänk vilket sätt vissa har alltså..Blir knäpp ibland..Och så tror dom att man kan behandla folk hur man vill..Jaja..!
Är och jobbar just nu..Ska jobba till 15 imorgon..Hoppas på att jag får sova inatt..
Min älskade lilla Carl har fått hjärnskakning..Han hade varit ute och lekt och sen ramlat och slagit huvudet..Så var han alldeles borta och spydde..Så de har varit till doktorn..Men nu är de hemma igen..De ska väcka han några gånger inatt bara för att se att allt är bra liksom..Usch jag blir så orolig för min prins..Han är verkligen så himla mycket för mig..om ni bara vistste..
Nu ska jag ta min kvällmat..

Puss Puss


image15Denna telefon ska jag köpa när jag får pengar..Den är sååå fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback