3,3 kg LÄTTARE

Just det,3,3 kg lättare har jag blivit sen jag började med viktväktarna..Om ni visste vad nöjd jag är med mig själv...Känns så himla härligt..Inge svårt är det heller för den delen...
Är i Furudal och hälsar på nu,hämtar allt det mumsiga..Tssss=)*gott gott*
Stannar här tills på fredag..Jobbar kväll då..
Ska åka vid 22.30 ocg hämta min syster på tåget...Äntligen har hon kommit till Sverige...Hon har varit i Barcelona...Ska ge henne en stor  fet kram när hon kommer från tåget...
Guus vad skönt med sol också då,har värsta ränderna efter BH:n..Känns så härligt med detta väder..Hoppas det är lika fint imorgon,då ska jag och min syster pressa som faaan..
Är inte på skrivarhumör längre..!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback