Cirkus...!

Snart tar jag AUDI:n,hämtar Carl och drar mot Mora..För ikväll blir det Cirkus...Ska hämta upp Anna vi 17.15..Först ner på Mora och ta ut pengar måste jag..Sen ner till Tingsnäs och hämta ut biljetter,ta BRA platser och sen inväntar att den börjar....Cirkusen börjar vid 19..Ska bli riktigt roligt och spännande...Var längesen man var på Cirkus..Kommer att vara alldeles till mig i trasorna..Haha..!
Sen inatt så sover Carl hos mig...Ska bli mysigt..Och imorgon drar vi tillbaka till Furudal igen..!Han måste hem på dagis till 14 säger min lilla mamma..Tsss..!Så då åker jag väl buss hem till Mora imorgon..
Jaja,nu ska jag göra mig redo för avfärd..Ska kolla internetbanken först...

Puss Puss


image30

                    
image31


image32


image33


Kommentarer
Postat av: Anno

Vad roligt det ska bli med cirkus :)Blir som ett barn igen! Haha! Snygga bilder på oss förresten ;)

2008-05-05 @ 15:03:03
URL: http://annaolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback