Dunka plåt i Orsa och fota i rondellen..!

Vilken Valborg det blev igår..Rikitgt trevligt faktiskt..Var hemma hos Johanna på lite kalas,och sen åka runt i Orsa och dunka plåt som några jävla galningar..Haha=)..MÅSTE få se dina kort den Anna...Tsss..!Den 24 maj så smäller det igen..eller vad säger ni??
Just nu är jag på mitt arbeta..Började 14.30 idag,slutar 15 imorgon..Ska väl snart krypa ner i sängen tror jag..Så att jag orkar med morgondagen,ska ju springa lite på marknaden..Är ju ändå tradition på något vis att gå på den..Det ska bli skoj..!


image29


Förlåt Martina..! Inte meningen att vara så dum..Blir så himla ledsen på mig själv och det har jag varit hela dagen vill jag lova..Inge roligt att bråka med dig ska du veta..Men jag tror att det är lite bättre nu..Ska träffa dig imorgon och då ska jag krama om dig riktigt HÅRT..!Har saknat dig något så oerhört..!Du kom in i mitt liv när det var som svårast och du visade mig tillbaka till ljuset..Även om det blev mörkt så stannade du kvar och höll min hand..Du svek ALDRIG..!Du puttar på mig när jag inte orkar ta mig framåt..Du har ju varit med ända från Furudal,från början..Jag tror du räddade mitt den där dagen,när de hade varit så elaka och jag sa att nu skiter jag i allt,slutar skolan och hela köret,bara bröt ihop och grät..Då kom du till mig och sa "Jag vill inte att du ska vara ledsen,jag tycker ju om dig." Det fick mig att orka,du fick mig att orka..Du är min hjälte nu och för ALLTID Martina Hilmers..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback